Adrian Criț, directorul general STB, a confirmat, luni seară, în cadrul emisiunii „Cu Gândul la București”, dezvăluirile pe care jurnaliștii Gândul.ro le-au făcut recent legate de Happy Garage SRL, firma care se ocupă de mentenanța Otokar. Potrivit șefului transportului public din Capitală, în prezent sunt probleme tehnice legate de mentenanța acestor vehicule.
Adrian Criț, șeful STB, confirmă faptul că Otokar nu și-a ales un partener potrivit pentru a asigura mentenanța celor 400 de autobuze pe care le-a vândut Municipalității.
„Este adevărat, și recunosc, că sunt niște probleme pe partea tehnică și pe mentenanță. E adevărat că am constatat, tocmai urmare a grevei, dacă vă aduceți aminte, la momentul respectiv, o parte din angajații STB au scos în evidență că sunt vehicule care nu sunt funcționale. Verificând, este adevărat, ne-am dat seama că erau vehicule Euro 3, care nu funcționau din 2009. Pe de altă parte, luând în considerare situația la modul general, am constatat că o mare parte din vehiculele Otokar au probleme, chiar dacă era obligația furnizorului vehiculului să facă toate remedierile în perioada de garanție. Și aici, intrând în clauzele contractuale, există niște defecte de ordin sistematic, care, din păcate, nu au fost remediate de către furnizor”, a declarat Adrian Criț în cadrul emisiunii „Cu Gândul la București”.
Potrivit șefului STB, sunt mai multe instituții care s-ar interesat de contractul cu Otokar.
„Deja, și o zic în premieră, anumite instituții se interesează de acest contract. Este clar că există niște probleme de natură tehnică, e clar că există o incapacitate a service-ului (…)
Am discutat (cu cei de la Otokar – n.r.) și am evidențiat că mentenanța, reviziile și intervențiile în caz de necesitate nu sunt făcute conform contractului”, a mai declarat Adrian Criț în cadrul emisiunii „Cu Gândul la București”.
Șeful STB mai spune că Otokar are obligația să-și desemneze un alt reprezentant, astfel încât mentenanța să fie asigurată.
Gândul a dezvăluit recent că Primăria Municipiului București se confruntă cu o problemă foarte serioasă, și asta din cauză că Happy Garage SRL – firma care asigură service-ul lotului de 400 de autobuze OTOKAR cu care circulă bucureștenii – este implicată într-un proces complex – i s-a cerut insolvența pentru datorii neachitate.
Toate detaliile despre acest contract pot fi citite AICI.
Daniel Maftei, proprietarul Happy Garage SRL, este perceput de cei care îl cunosc drept un ”playboy” de Dorobanți (Mai multe detalii AICI), un personaj căruia îi place să posteze în mediul online aroganțe cu mașini și bijuterii de milioane de euro și care preferă exclusiv vacanțe exotice – Monaco, sudul Franței, Mykonos și multe, multe altele. Este vorba, în general, de postări care să lase impresia unei mari bogății, în realitate fiind insolvențe, datorii și probleme.
După ce Gândul a publicat informații în exclusivitate despre semnele de întrebare apărute în jurul controversatei asocieri dintre compania OTOKAR și subcontractorul Happy Garage SRL, firmă care asigură mentenanța celor 400 de autobuze livrate municipalității Capitalei, scenariul a avut o desfășurare surprinzătoare, iar conotațiile sunt penale. Daniel Maftei, proprietarul Happy Garage SRL, a contraatacat prin… amenințări și vulgarități la adresa proprietarului societății care editează ziarul nostru. Mai multe detalii pot fi citite AICI.